sillydonut.blogg.se - Deleted

sillydonut.blogg.se

Det är här mina känslor och tankar förvandlas till ord

Deleted

Kategori: Allmänt

En kvart innan jag fick gå hem från jobbet idag så raderade jag alla konversationer, bilder och videos på A. Jag grät inte precis, men jag kunde känna hur mina ögonvrån var lite blöta. Jag blinkade till en gång och en liten tår rann ner för halva min kind och fastnade där. Jag torkade bort den med mitt pekfinger. Jag kände mig känslosam men stark på en och samma gång. Jag har bestämt mig för att gå vidare nu. A och jag kommer aldrig kunna bli något seriöst.

Jag har faktiskt börjat skriva med en man på dejtingsidan. Han är 29 år gammal och jobbar som personlig tränare (och utbildar sig till kiropraktor) på ett gym där jag jobbade som receptionist för några år sedan. Och tydligen så bor han på samma gata som jag jobbar på! Vad är oddsen? Det känns riktigt kul! Jag ska fortsätta att skriva med honom, och kommer säkerligen att träffa honom i nästa vecka för hey(!) jag jobbar ju på den gatan han bor på. 

Det sägs att när en dörr stängs så öppnas en annan.
 
 
Kommentera inlägget här: