sillydonut.blogg.se - DODO-dieten

sillydonut.blogg.se

Det är här mina känslor och tankar förvandlas till ord

DODO-dieten

Kategori: Allmänt

DODO-dieten... Day on, day off. Är vanligtvis emot dieter, men testar DODO-dieten just nu. Jag har inte ätit sedan igår kväll, och ska inte äta på hela dagen idag. Ikväll får jag äta något, och imorgon bitti äter jag frukost som vanligt och sen har jag några ofastande dagar. Max 3 fastande dagar per vecka! Jag tänkte prova att göra såhär en gång i veckan nu ett tag. Svenska människokroppen får i sig alltför mycket mat, det är som att ha gasen i botten konstant. Det funkar inte. Många som testat DODO-dieten säger att de mår mycket bättre - blir piggare och känner sig lättare. När kroppen inte får i sig mat under 24 timmar så går den in i repair-mode, vilket förstås leder till ökat välmående och en gladare kropp och knopp. Många påstår att DODO-dieten gör att man lever längre. Många är även emot detta.
 
 
 
Kommentera inlägget här: