sillydonut.blogg.se - En helg

sillydonut.blogg.se

Det är här mina känslor och tankar förvandlas till ord

En helg

Kategori: Allmänt

En helg som startade med en utebliven dejt. Jag var redo, men han valde att renovera sitt golv. En annan gång kanske. En annan gång kanske vi lyckas få till en dejt. Efter en liten besvikelsekänsla i fredags när jag var inställd på en dejt som inte blev av så åkte jag med den vännen jag känt längst till Uppsala. Det var mysigt. Lördagen kom och jag åkte hem från Uppsala för att ha en familjekväll. Min helg har varit underbar.

Ännu en till måndag är kommen och jag ler. Jag är trött, men jag ger mig inte. Jag ska le ändå, för det är jag värd. Jag är värd att vara glad och tillfreds. Jag har lovat mig själv att göra mitt yttersta för att må så bra jag kan, oavsett situation jag befinner mig i.
 
 
 
Kommentera inlägget här: