sillydonut.blogg.se - Jag ska försöka

sillydonut.blogg.se

Det är här mina känslor och tankar förvandlas till ord

Jag ska försöka

Kategori: Allmänt

Såhär ligger det till. Jag gillar A, men det står still. Så vad ska jag ta mig till? Jag har nu bestämt mig för att jag ska försöka att ge dejtingsidan en chans, igen. Jag hittade nyss en Olle som verkar intressant på många sätt. Jag började skriva till honom. Vi får se om han svarar. Det gör han nog. Jag ska försöka att gå vidare från A, för vi står bara och trampar, och som tidigare nämnt så har vi inte precis de bästa förutsättningarna. Han är 17, jag är 23. Vi är nog inte på samma nivå i livet, ändå. Jag kommer säkerligen att träffa A igen, men vi står still just nu. Har inte hört av honom sen i söndags när vi senast sågs. Det känns löjligt att jag ska sitta och vänta. Mitt liv är nu! Jag ska försöka ge dejtingen en chans ändå nu.
 
 
 
Kommentera inlägget här: