sillydonut.blogg.se - Nervig

sillydonut.blogg.se

Det är här mina känslor och tankar förvandlas till ord

Nervig

Kategori: Allmänt

Jag försöker andas djupt och inte ta detta på så stort allvar. Men jag kan inte undgå att känna att min kropp är nervig. Magen kittlar och hjärtat slår emellanåt några extra slag. Min flyktinstikt gör sig påmind och jag skulle bara vilja springa hem och låsa in mig och gömma mig under täcket. Men det tänker jag inte göra! Jag ska göra detta nu, jag ska se till att den här dejten blir av! Jag var ju så duktig på att dejta förut så vad är problemet nu? Varför alla dessa nerver? Men jag förstår mig, dejting är lite läskigt. Men samtidigt är det bara två människor som träffas en stund för att växla lite ord och känna av om det finns någon kemi. Det här fixar jag!
 
 
 
Kommentera inlägget här: